Toestemming om jezelf écht te voeden

De schappen liggen er vol mee: boeken over hoe jij het beste zou kunnen eten. Het Mediterranen dieet, eiwitten zijn een leugen, iedereen aan het vlees, je hebt alleen planten nodig of gluten zijn de vijand van iedereen. Alle kanten gaat het op, vaak richting extremiteit, en iedereen lijkt het beter te weten dan jij. Vaak zijn het boeken over de voedingsmiddelen zelf. Niet over wat voeding nu eigenlijk in eerste instantie is.

Lees meer »

Het bedrijf van nu en de toekomst: een helend bedrijf

Een goed lopend bedrijf in deze tijd heeft een ziel en speelt een helende factor in de wereld. Het zorgt ervoor dat iedereen wint, niet louter 1 persoon. Ieder heeft zijn eigen rol, zijn eigen plek en taak. Gelijkwaardigheid is hierbij essentieel, de één is niet beter dan de ander. Echter is ieder mens echt verschillend en heeft andere talenten meegekregen en ontwikkeld. Het gelijkstellen van mensen en taken is daarom dan ook een doodsteek voor het bedrijf van nu en de toekomst.

Lees meer »

Zaadjes van verandering

Zaden representeren het volledige leven. Een plant in wording, voedsel voor de toekomst en uiteindelijk de potentie om vele 'kindjes' - zaden - te maken om de soort te laten voortbestaan.

Lees meer »


 “Storytelling is our obligation to the next generation. If all we are doing is marketing, we are doing a disservice, and not only to our profession, but to our children, and their children.

Give something of meaning to your audience by inspiring, engaging, and educating them with story. Stop marketing. Start storytelling.”

Laura Holloway, Founder & Chief of The Storyteller Agency